0
Grozs

TUKŠS

KOPĀ: 0.00 €
+
0
Kategorijas
Atpakaļ
Preču atcelšanas un atgriešanas tiesības
Preču atgriešana vai nomaiņa
KĀ ES VARU ATGRIEZT PRECI?

Mums ir svarīgi, lai jūs būtu apmierināts ar savu pirkumu. Tomēr, ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar savu produktu, 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas varat viegli uzsākt atgriešanas procesu savā personīgajā kontā.

Kā veikt atmaksu, izmantojot personīgo kontu

  1. Piesakieties savā kontā un nospiediet "Mani pakalpojumu pieprasījumi".
  2. Noklikšķiniet uz "Izveidot jaunu pakalpojuma pieprasījumu", atlasiet savu pasūtījumu un turpiniet.
  3. Lauciņā "Pakalpojumu skaits" ievadiet produktu skaitu, kurus vēlaties atgriezt/aizstāt.
  4. Izvēlieties atgriešanas/aizstāšanas iemeslu un norādiet, vai vēlaties atgriešanu vai aizstāšanu.
  5. Produkta defekta gadījumā, lūdzu, rakstiet mums un augšupielādējiet skaidru attēlu, lai papildinātu savu pieprasījumu.


Kad pieprasījums būs iesniegts, saņemsiet e-pasta vēstuli ar papildu informāciju par jūsu pieprasījuma apstrādi. Ja vēlaties atgriezt preci, izdrukājiet atgriešanas veidlapu un pievienojiet to sūtījumam.