0
Grozs

TUKŠS

KOPĀ: 0.00 €
+
0
Kategorijas
Atpakaļ
F.A.Q.
KĀDA IR JŪSU ATGRIEŠANAS POLITIKA?

Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar preci, 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas varat viegli uzsākt atgriešanas procesu. Mēs lūdzam jūs ievērot šādus noteikumus, nosūtot mums produktus:

  • Visiem priekšmetiem jābūt nelietotiem un nebojātiem.
  • Visām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā.
  • Atteikuma veidlapā ir jānorāda visas preces, pretējā gadījumā jūsu atteikumu nevar apstrādāt.
  • Visas preces kopā ar produkta etiķetēm un lietotāja rokasgrāmatu ir jānosūta atpakaļ drošā veidā, lai izvairītos no bojājumiem pārvadāšanas laikā.

Lūdzu, nenosūtiet atpakaļ nekādus produktus, ja vien neesat saņēmis no mums e-pastu ar atpakaļ nosūtāmo produktu iesaiņojuma kvīti.

VAI MAN IR JĀMAKSĀ ATGRIEŠANAS MAKSA?

Ja esat saņēmis nepareizu preci, sabojātu preci vai trūkst kādas preces no jūsu pasūtījuma, mēs segsim jaunas piegādes izmaksas. Ja vēlaties atgriezt preci savas kļūdas dēļ, piemēram, pasūtījāt nepareizu piegulošo detaļu, jūs būsiet atbildīgs par tās nogādāšanu atpakaļ uz mūsu noliktavu Latvijā.

Šo informāciju varat atrast arī mūsu Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos.

KAS IR ATGRIEŠANAS ADRESE?
Kad atgriešanas pieprasījums būs apstiprināts, jūs saņemsiet e-pastu ar visiem norādījumiem un atgriešanas veidlapu uz pareizo atgriešanas adresi. Uz citām adresēm, kas nav noliktavas adrese, nosūtītās pakas netiks apstrādātas.
KUR ES VARU PĀRBAUDĪT ATGRIEŠANAS STATUSU?
Atmaksas statusu jebkurā laikā varat pārbaudīt savā personīgajā kontā. Kad jūsu atmaksas pieprasījums būs apstiprināts, jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.
CIK DRĪZ ES SAŅEMŠU SAVU NAUDU ATPAKAĻ?
14 dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas mūsu noliktavā jums tiks atmaksāta nauda, izmantojot sākotnējo maksājuma veidu.
VAI MAN IR JĀMAKSĀ PAR SABOJĀTAS PRECES NOMAIŅU?
Ja saņemat bojātu izstrādājumu, mēs segsim izmaksas par tā nomaiņu. Mēs saprotam, ka tas var radīt neērtības, un atvainojamies par to. Jums nebūs jāsūta atpakaļ sabojātais izstrādājums. Noteikti utilizējiet izstrādājumu pārstrādes punktā.
KĀ AUGŠUPIELĀDĒT PAREIZO ATTĒLU?
Lai nomainītu salauztu objektu, noteikti augšupielādējiet attēlu, kurā skaidri redzams bojājums. Ja bojājums ir tehniska rakstura un nav redzams, lūdzam to uzstādīt blakus lietojamai gaismai. Lūdzu, pārliecinieties, ka attēlā ir skaidri redzams produkta kods.
NEVARU PIETEIKTIES SAVĀ KONTĀ, LAI PIEPRASĪTU ATMAKSU. VAI JŪS VARAT MAN PALĪDZĒT?

Ja jums rodas problēmas ar tiešsaistes procedūru, mēs labprāt palīdzēsim jums pa e-pastu. Nosūtiet mums e-pastu uz info@baupro.lv, norādot šādu informāciju:

  • Atgriešanas pieprasījuma iemesls
  • Jūsu pasūtījuma numurs
  • Ja esat saņēmis bojātus/bojātus produktus: pievienojiet attiecīgo produktu attēlu.

Saņemsiet e-pasta apstiprinājumu par saņemšanu ar papildu informāciju par atgriešanas procesu.

ES NEATRADU ATBILDI UZ SAVU JAUTĀJUMU. VAI JŪS VARAT MAN PALĪDZĒT?
Lūdzu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu apkalpošanas komanda labprāt jums palīdzēs.